<h1>RETOURNEREN</h1>

RETOURNEREN

Alles wat je moet weten over het retourneren van je bestelling

VEELGESTELDE VRAGEN OVER RETOURNEREN

Kan ik mijn online bestelling gratis retourneren?

Kleding, accessoires en onderdelen
Deze kun je gratis retourneren. Bij je bestelling hebben wij een formulier met het retouradres toegevoegd. Dit adres kun je uitknippen en op de doos plakken. Zat er geen retourformulier in de doos? Dan kan je deze hier downloaden.

Fietsen
Voor het retourneren van fietsen worden de transportkosten doorbelast.
Voor Nederland is dit 35,-, voor België 60,-.

Let op: Vanuit België is het niet mogelijk om gratis te retourneren door middel van het antwoord nummer

Hoe kom ik aan een retourformulier?

Het retourformulier kun je hier downloaden.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Kleding, accessoires en onderdelen:

  • Je mag je online bestelling tot 28 dagen na ontvangst retourneren
  • De producten zijn ongebruikt, onbeschadigd en compleet
  • De producten zitten (waar mogelijk) in de originele verpakking

Fietsen:

  • De fiets is schoon
  • De fiets is onbeschadigd
  • De fiets is compleet (al het meegeleverde is aanwezig)
  • Je mag je fiets tot 14 dagen na ontvangst retourneren
  • Er is maximaal 5 km gereden met de fiets
  • Alleen bij elektrische fiets: accu en oplader zijn aanwezig en indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking

Voldoet de fiets niet meer aan bovenstaande voorwaarden? Dan kan de waardevermindering in rekening worden gebracht. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de fiets wanneer je deze zichtbaar meer gebruikt is dan nodig om de kenmerken en de werking te beoordelen. Voor het retourneren van fietsen worden de transportkosten doorbelast. Voor Nederland is dit €35,-, voor België €60,-.

Kan ik een product ruilen?

Het is niet mogelijk om kleding, accessoires of onderdelen te ruilen. Heb je toch een ander product of maat nodig? Dan kun je de bestelling retour sturen en een nieuwe bestelling plaatsen. Als de retour bij ons binnen is verwerken we deze.

Wil je een fiets ruilen? Neem dan contact op met de klantenservice voor de mogelijkheden.

Kan ik mijn online bestelling ruilen of retourneren in een winkel?

Het is niet mogelijk om je online bestelling te ruilen of te retourneren in een winkel.

Hoe werkt de terugbetaling?

Zodra het product dat je wilt retourneren ontvangen is crediteren we de order als deze voldoet aan de retour voorwaarden. De betaling wordt teruggeboekt op de betaalmethode die je gebruikt hebt bij het afrekenen van de order.

Alleen als de gehele order retour komt crediteren we de verzendkosten. Na afhandeling van je retour zal de terugbetaling binnen 3 werkdagen op je rekening staan.

Waar kunnen we je mee helpen?

Krijg antwoord op de meest gestelde vragen op onze klantenservice pagina.

Login

Wachtwoord vergeten?

Heb je nog geen account?
Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.