
Klantenservice - bezorgen
Alles wat je moet weten over het verzenden en bezorgen van je bestelling
Accessoires en onderdelen
Heb je accessoires of onderdelen besteld? Dan ontvang je van ons een Track&Trace code zodra deze beschikbaar is.
Fiets (met of zonder accessoires)
De dag nadat wij de fiets aan de koerier hebben meegegeven, wordt deze al bij je afgeleverd, zodat je snel van je nieuwe fiets kunt genieten.
Accessoires en onderdelen gaan grotendeels geautomatiseerd en zijn dus moeilijk te stoppen. Alleen op werkdagen tijdens kantooruren kunnen we hierin mogelijk iets voor je betekenen. Neem in dat geval telefonisch contact met ons op. Lukt dat niet meer dan kun je het pakket bij ontvangst weigeren of direct retour sturen.
Wil je de bestelling van een fiets annuleren neem dan op de eerste werkdag na het plaatsen van de bestelling contact met ons op.
Het is helaas niet mogelijk om je bestelling nog aan te passen. Je dient een nieuwe order te plaatsen.
Is het product naar keuze niet op voorraad, gebruik dan de 'Breng me op de hoogte wanneer beschikbaar' knop. Je ontvangt dan een bericht als het product weer op voorraad is.
Let op, dit is geen reservering!
Het is niet mogelijk om online een reservering te plaatsen. Neem hiervoor contact op met een van onze CUBE stores of dealers.
Online hanteren we de volgende betaalmethode:
Om er achter te komen welke maat kleding of accessoires je nodig hebt is er een maattabel beschikbaar. Deze kun je hier vinden.